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#1 03-12-2010 19:15:23

RacingFreak
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Wii version - ripped cars and stuff

Hello, I just found the right way, at extracting models from the Wii, properly:
78ny_police1.png
78ny_police2.png
It`s the result at loading `78 New York Police. I was just lucky to see it parked at opening scene, so it comes along with Ambulance, Cerrano, Fire Truck and aswell, traffic cars.

But, I`m gonna say; it`s not pointless; although they`re mediocre copies of from the PC version, it`s easier to put them in the original Driver, though :wink:

Dernière modification par RacingFreak (03-12-2010 19:16:30)

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#2 03-12-2010 19:29:35

police's nightmare
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Re : Wii version - ripped cars and stuff

Hi ! tongue
You have extracted 3D models of Parrallel Lines from Wii ? Is it works with any models in the game (character, etc) ?

Put models of DPL in Driver 1 can be funny. lol

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#3 03-12-2010 19:35:07

RacingFreak
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Re : Wii version - ripped cars and stuff

Yeah, it rips everything on, with big exceptions of bugs that can happen. I didn`t tried ripping TK, though. I just ripped that police car (I`ll rip other, of course!), as it will be a part of big project of mine. Then, these rips will be acceptable for download, just here (My site, this page is for Wii ripped cars, there already successfully ripped Need for Speed: Hot Pursuit cars, too). I also ripped a part of 78`s New York map.

Does anyone noticed any differences between every versions of that police car? The PC version looks a little bit terrible with that lightbar, while this one looks better, I think.

Dernière modification par RacingFreak (03-12-2010 19:35:45)

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#4 03-12-2010 19:39:36

tintin2601
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Re : Wii version - ripped cars and stuff

En francais svp


SALOMON CAINE !
Le gangster que tous les gangsters voudraient se payer .
Ne va jamais nul part sans cet homme : Jéricho lieutenant et garde du corps personnel de CAINE. Ambitieux , calculateur et par dessus tout d'une féroce loyauté  ... jusqu'à maintenant !!
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#5 03-12-2010 19:45:29

police's nightmare
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Re : Wii version - ripped cars and stuff

tintin2601 a écrit :

En francais svp

Je préfère qu'il parles en anglais plutôt qu'il essaye de nous pondre une traduction Google wink ...

En gros il a trouvé le moyen d'extraire des modèles 3D depuis DPL sur Wii, comme la voiture de police qu'il nous montre. tongue

RacingFreak a écrit :

I also ripped a part of 78`s New York map.

The map too ... wow. lol

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#6 04-12-2010 08:19:41

tintin2601
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Re : Wii version - ripped cars and stuff

OK merci


SALOMON CAINE !
Le gangster que tous les gangsters voudraient se payer .
Ne va jamais nul part sans cet homme : Jéricho lieutenant et garde du corps personnel de CAINE. Ambitieux , calculateur et par dessus tout d'une féroce loyauté  ... jusqu'à maintenant !!
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#7 04-12-2010 12:33:09

Vortex
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Re : Wii version - ripped cars and stuff

Ouais mais le pied ce serait de réussir à les mettre dans Driver 1 mais pas sûr que le moteur supportera tongue


Vortex, l'homme qui ne lâche jamais le morceau ! lol
Vortex646.png

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#8 04-12-2010 14:50:57

boss_benfica
Gareth Edmondson
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Re : Wii version - ripped cars and stuff

Mais c'est quoi ces couleurs ternes et ce girophare ? O_o

On dirait les 1er jeux qui sont sortis sur PS2.


signbosszu4035110.png

"C'est un petit pas pour l'homme, un grand pas pour la communauté." boss_benfica (2008 ans après J.C)

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#9 04-12-2010 15:25:04

Submaniac
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Re : Wii version - ripped cars and stuff

TheOldGamer? Nice btw... hope we'll get it to work on Driver 1


557369.png

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#10 04-12-2010 16:29:22

Tony_capriani
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Re : Wii version - ripped cars and stuff

Ah ok les textures low rire


AtiRadeon_Userbar.png
Windows_7_userbar_by_DJ_LINZA.png

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#11 04-12-2010 22:36:31

dream-thim
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Re : Wii version - ripped cars and stuff

et vive l'aliasing ! on se croirait revenu a Driver 1 lol


J'assure toujours bien.

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#12 05-12-2010 14:30:02

police's nightmare
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Re : Wii version - ripped cars and stuff

boss_benfica a écrit :

On dirait les 1er jeux qui sont sortis sur PS2.

C'est un jeu Wii. hap


Vortex a écrit :

Ouais mais le pied ce serait de réussir à les mettre dans Driver 1 mais pas sûr que le moteur supportera tongue

Je sais plus qui c'est qui nous avait dit le nombre de vertices maximum supporté dans Driver 1, et le nombre était étonnament haut, donc peut être que ça pourrait rentrer (ou alors en la simplifiant, notamment en supprimant les 2 flics).

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#13 05-12-2010 15:23:03

Submaniac
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Re : Wii version - ripped cars and stuff

police's nightmare a écrit :
boss_benfica a écrit :

On dirait les 1er jeux qui sont sortis sur PS2.

C'est un jeu Wii. hap


Vortex a écrit :

Ouais mais le pied ce serait de réussir à les mettre dans Driver 1 mais pas sûr que le moteur supportera tongue

Je sais plus qui c'est qui nous avait dit le nombre de vertices maximum supporté dans Driver 1, et le nombre était étonnament haut, donc peut être que ça pourrait rentrer (ou alors en la simplifiant, notamment en supprimant les 2 flics).

C'etait moi. 256 Vertices. Mais someone972 (caluver69 je crois) a travaille sur un patch qui a augmente le nombre jusqu'a anviron 6000-8000 vertices. Largement assez pour ca.


557369.png

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#14 05-12-2010 16:29:23

RacingFreak
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Re : Wii version - ripped cars and stuff

Well, I just switched into PC model ripping. Cars have better textures and it`s a lot easier at ripping them.
I`ll post more pictures next days wink

PS
I`m sorry if I`m not understandable in English, I just don`t know French big_smile

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#15 06-12-2010 10:07:30

Mobman02
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Re : Wii version - ripped cars and stuff

RacingFreak a écrit :

I`m sorry if I`m not understandable in English, I just don`t know French big_smile

Don't worry about that, we can translate for the French only readers :-)

Nice work by the way, looking forward to see it on a patch for Driver 1 haha.

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